Reklamace sluchátek KOSS 1.díl

14. února 2018 v 11:42 | Lowe-JanulQa |  Deníček
K loňským Vánocům jsem dostala sluchátka zn.KOSS s doživotní zárukou. Ihned jsem se na jejich stránky zaregistrovala, protože jsem si myslela, že se to vyplatí. Sluchátka jsem používala docela často, a podle ceny (+-200) jsem očekávala, že by měly něco vydržet. Nicméně po roce, tedy letos v lednu, mi přestalo fungovat jedno sluchátko, protože se asi uvolnil drátek. Rozhodla jsem se, že sluchátka pošlu na opravu do servisního střediska v Praze. Ve středu 10.1.2018 jsem šla na poštu, poslala doporučeně na uvedenou adresu v bublinkové obálce, zaplatila jsem 38Kč a čekala jsem. Včera 14.2.2018 po více než měsíci mi sluchátka konečně přišli opravené. Balík dovezl Geis na dobírku a platila jsem 160Kč (50Kč za manipulační poplatek + 110Kč za dopravu). O to jsem ale věděla, protože to mají uvedené na stránkách. Rozbalila jsem krabici abych zjistila jak to vlastně opravili. K mému překvapení byla v krabici úplně jiná sluchátka. Podle popisku to byl stejný typ, ale vzhled neodpovídal. A váha a kvalita zvuku byla jak ze sluchátek, které dostanete zdarma k mobilu. Takže celkem jsem za opravu zaplatila 198Kč, což je v někteých obchodech prodejní cena.
Rozhodla jsem se tedy napsat e-mail s mojí nespokojeností. Odpověď byla rychlá. Omlouvali se a bylo mi řečeno, že nynější sluchátka jsou novější a pokud tedy požaduji ty původní, tak je mám poslat zpět na dobírku a obratem mi pošlou zdarma dvojbalení se starší i novou verzí.
Dneska teda půjdu na poštu, pošlu jim to a uvidím. Jsem docela zvědavá jak to dopadne.

Máte také někdo podobnou zkušenost?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama