Reklamace sluchátek KOSS 2.díl

15. února 2018 v 20:48 | Lowe-JanulQa |  Deníček
Předchozí članek ZDE

Ještě včera odpoledne jsem šla na poštu, abych poslala sluchátka firmě na dobírku. V životě jsem na dobírku nic neposílala a na internetu jsem toho taky moc nenašla. Věděla jsem jen, že potřebuji ,,Podací lístek" a bublinkovou obálku.
Asi minutu jsem hledala, kde mají lístky, které jsem nakonec našla u sloupu v mini stojánku. Dobře tak lístek už mám. Ještě jsem potřebovala obálku. Čekám tedy, až se uvolní nějaká přepážka, abych k ní mohla jít a říct si o obálku. Po 5 minutách se jedna uvolnila, jenže než jsem k ní došla, rozsvítilo se u ní další pořadové číslo. I tak jsem to ale zkusila, samozřejmě bez úspěchu. Paní mě poslala čekat, protože obálku má prý kolegyně a ona už zavolala dalšího. Tak jsem znovu čekala.
Po pár minutách se přepážka opět uvolnila, tak jsem šla poprosit znovu o obálku. Pání se jen ohnula ke své skřínce a vytáhla z ní obálku. V hlavě jsem si říkala jasně, kolegyně, asi sedí v té skřínce..Obálku jsem si koupila za 6 Kč a šla vypisovat údaje. Po úspěšném vyplnění jsem si šla vytisknout pořadové číslo. Přede mnou bylo 5 lidí, takže další čekání.
Když jsem konečně přišla na řadu, říkám, že bych chtěla poslat balíček na dobírku tak, aby poštovné platil příjemce. Paní mi však sdělila, že na to si musím vyplnit ještě složenku s danou částkou. Takže jsem musela odejít od přepážky a vypsat složenku s mým číslem účtu. Nechápala jsem proč tam musím vypisovat č.ú. když to bude platit příjemce, ale budiž.
Po vypsání jsem si šla znovu pro číslo. Nečekaně jsem šla k jiné přepážce, takže jsem paní musela všechno zopakovat.
Když jsem dokončila větu, tak na mě hleděla jestli to fakt myslím vážně, protože to je drahý a příjemce bude platit strašně moc, kolem 100 Kč. Na to jsem jí odpověděla, že mi to je jedno, protože jsem se s příjemcem takto dohodla. A ona pořád, jestli to vážně chci poslat takto. Říkám jo. Už jsem z toho začínala být vytočená a ona se mě zeptala ,,A má ten obsah vůbec nějakou hodnotu?". V hlavě mi blesklo, no to si snad dělá srandu, ale udržela jsem se a odpověděla jí slušně, že to má hodnotu 200Kč. Ona na to: ,,Aspoň že tak". Ty vole, to už si ze mě asi vážně dělá srandu. Celá nas*aná jsem ještě ke všemu musela zaplatit 99 Kč, protože takto funguje dobírka. A tato částka se mi vrátí, až příjemce bude přebírat zásilku, kterou zároveň zaplatí poště a pošta mi to pošle na účet.
Takže následují pro mě další dny čekání...
Teď je otázka jestli mi ta reklamace stála za to Smějící se

Další díl příště Mrkající jestli mi teda něco přijde zpět...

Headphones by NeverendingStomp
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Zoe Zoe | Web | 16. února 2018 v 9:10 | Reagovat

Ja většinou reklamuju věci za 300kč přímo v prodejně, Když něco z netu tak spíš nad 500 :D ale skušenosti s poštou poslední doou bývají čím dal horší :D
Přestěhovala jsem se z prahy na moravu do malé vesnice :) A i když tu naštestí nestojím takové fronty a poškačka není nijak špatná, často se mi stava že doručovatelky jsou opravdu příšerné. Nejen v doručování ale i v chování. A i když sjem jim za tu práci nedivím, nechápu proč na mě vyjíždí, když jen čekám až se ona dovykecá s poštačkou za překážkou :D ješte mi skoro vynadala, že poslouchám cizí rozhovory :D a když jsem na ji vyjela, tak si stežovala. :D

No člověk si asi nevybere :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama