Reklamace sluchátek KOSS 3.díl

22. února 2018 v 9:50 | Jaňula |  Deníček
Předchozí články: Reklamace sluchátek KOSS 1.díl


JUPÍÍÍ, mám největší radost. Takže pán s firmy KOSS dodržel slovo a poslal mi zpět dvojbalení sluchátek se stejným typem, jaké jsem původně posílala na opravu. A ještě zaplatil i poštovné jak jsme se domluvili e-mailem.
Takže na jejich omluvu musím říct, že se opravdu snaží, aby jejich zákazníci byli spokojení. Ale za tu dopravu to je opravdu hodně. Myslím si, že jako taková velká firma si můžou vyjednat, s přepravní službou, lepší podmínky. A ten manipulační poplatek 50Kč, i když jste registrovaní na doživotní záruce, by měli zrušit nebo maximálně udělat jednorázový poplatek 50Kč jen při registraci. Ale tak co už.

Poučení pro příště: Pokud nebude mít reklamovaný kus větší hodnotu než 500 Kč, tak je lepší si rovnou koupit nový.

Výsledek obrázku pro light
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama